Začínám

Ahoj,
     jmenuji se Janča a vítám tě na svém blogu.

Kdo jsem? 
     Jsem obyčejná zrzka, která má sny a chce si je splnit.

O čem bude blog?
      Blog bude o mě 😊. Zjistila jsem totiž, že mám velkou potřebu tvořit a pro koho jiného než pro svět? Nebudu psát dlouhé texty, ale občas se rozepíšu. Chci ukázat že i obyčejná holka je neobyčejná. Chci, aby si lidé uvědomili, že můžou dokázat cokoliv, být kýmkoli, když chtějí.
Články budou v kategoriích:

  • cestování
  • myšlenky
  • tvorba
  • recenze

Co mám ráda?
     Miluji čokoládu Toblerone, knížky, filmy, seriály, výlety a své přátele a rodinu. Taky hrozně ráda sportuju a něco vytvářím. Občas něco i napíšu. Mým snem je projet celý svět a prožít život naplno, abych mohla říct: Neměnila bych.

A abych nezapomněla, nejraději na světě mám focení, tak se můžeš těšit na fotogalerii 💓



Doufám, že se ti blog bude líbit.
Krásný den!
Janča

Sleduj mě i na instagramu: world_of_ginger

Komentáře

Oblíbené příspěvky