Jaro přichází

Dneska cestou autobusem jsem se zamyslela. Všude kolem sebe jsem viděla barvy, klíčící květiny, lidí běhajíce a jezdíce na kole a mnoho páníčků se psy. Když jsem tohle všechno viděla, vyběhla mi v mysli věta: "Jaro přišlo."


Dle kalendářního měsíce má přijít jaro až za tři týdny, ale my už ho cítíme. Každý z nás. S jarem přichází obnova přírody a jakási naděje.


Mám pocit, že všichni s příchodem jara začínají věci, jež už dlouho odkládali. Založí si zahrádku, začnou běhat, přestanou trávit všechen čas u televize.
Jaro nás prostě mění.
Myslím si, že je dobře, že energii, která s jarem přichází, využijeme. Je nejlepší čas, nejlepší doba a určitě i podmínky. Musíme se přestat bát.
Zapomeňte na strach a načerpejte energie ze země, vzduchu, z života.
Život je krásný. Kdy jindy si ho užít, když ne teď?
Já se vždy s příchodem jara pouštím s ještě větší vervou do cvičení a běhu. Miluji si dělat zahrádku (domácí bylinky jsou prostě nejchutnější).


Mám náladu na vaření a dělání zdravých pochoutek, a to vaření moc nemusím.
Snažím se vyčistit svou duši.
Jediné, co mě mrzí, je, že jaro nemůže být celý rok 😊. I když pak by to ztratilo to své kouzlo.

Co Vy a jaro?
Přeji krásný skorojarní víkend.
Janča


Komentáře

Oblíbené příspěvky