Vánoce se blíží

Ahoj!

Tak máme za sebou první adventní neděli. 
Abyste o mně taky něco věděli.
Nemám ráda dárků nakupování,
ale vychutnávám si vánoční zdobení.


V sobotu jsem poprvé v životě zavítala do Vánočního domku do Karlových Varů. Všichni mi o něm vyprávěli, že je moc hezký a jak tam určitě musím jet. Tak nějak se stalo, že jsem si udělala vysoké mínění o tomto místě, že jsem si ho pak ani moc neužila.


Celé to začalo tím, že jsem si zapomněla foťák doma. Chyba, kterou snad nikdy nebudu opakovat. Cesta byla nekonečná, a aby to bylo dokonalé, hrozně mě bolela hlava. Ale říkala jsem si, že to za to stojí. Jako takhle to zní, že je to ošklivé místo, tak to nemyslím, ale ale...
Jela jsem s přítelem. Hned u vstupu nás přivítala milá paní a dále jsme pokračovali sami. Došli jsme na "náměstíčko" celého komplexu, odkud vedlo hned několik možných tras. My se nejprve vydali na konec, kde je expozice asi milionu plyšových medvídků. Dokonce jsme si jednoho nakreslili 😊. 


Poté jsme si prošli hlavní budovu, kde je nádherná výzdoba všech možných vánočních ozdob, plyšáků, soch a já nevím, čeho všeho ještě. Ta se mi opravdu líbila. Druhá část výstavy byla ve stejné budově jako je kavárna. Zde bylo k vidění několik vánočních domečků, kostelů, kolotočů a dokonce jedna vlaková souprava!



Mně osobně se z celého domku líbila nejvíc venkovní výzdoba, kde byla ohrada se zvířaty polárního pásu, ale i zimní zvířátka v naších lesích. Byl tu i výběh s tučňáky a ohrádka pro živé ovečky. Na pódiu nám hráli sympatičtí kluci z Flaškinet. A ta celá atmosféra byla velmi příjemná. 


To je asi tak vše, co bych chtěla říct k Vánočnímu domku. Možná bych mohla ještě dodat, že je tu hromada Němců a Rusů. Občas se dokonce stává, že musíte vystát frontu ke vstupu a jiné, ale to asi všude. Takže pokud se sem chcete podívat, tak kolem 12 hodiny je nejlepší doba 😃.

A jak jsem strávila první adventní neděli?
U nás doma je už tradicí, v tento den zdobit vánoční stromeček. Asi si říkáte, že je to brzy, ale když my milujeme vánoční výzdobu a světýlka! Takže jsme zdobili stromek, letos opět do modra, protože mamča vyrobila modrostříbrnou výzdobu. Mamka již  několik let plete z papíru, dělá věnce, zvonky, stromečky a letos vytvořila i sáně. Taky jsme rozvěsili světýlka na barák.
Bohužel jsem prošvihla rozsvícení stromečku kdekoli. V tu dobu jsem byla na cestě domů a pak se mi už nikam nechtělo (měla jsem tu headache). Ale ještě před odjezdem jsem stihla vánoční trhy, kde jsem snědlo všechno sladké. Vánoční pečení je trest 😅.



Krásné úterý zítra!
Mlsná Janča


Komentáře

Oblíbené příspěvky